Навігацыя
Апытанне

Як вы дабіраецеся ў школу?

Галасаваць

Вынікі мінулых апытанняў

Відэаканал
Мабільная прылада
Спасылкі

Здаровая школа

Дзяржаўная ўстанова адукацыі
«Круговіцкі - яслі - сад - сярэдняя школа»
ПРАЕКТ «ШКОЛА - ТЭРЫТОРЫЯ ЗДАРОЎЯ»

Всем известно и понятно,
что здоровым быть приятно.
Только надо знать
как здоровым стать

Назва праекта Школа - тэрыторыя здароўя
Галоўная ідэя праекта Арганізацыя сумеснай дзейнасці педагогаў і навучэнцаў, бацькоў, а таксама іншых зацікаўленых арганізацый у захаванні здароўя, накіраванай на аптымізацыю вучэбнай, псіхалагічнай і фізічнай нагрузкі навучэнцаў і стварэнне ў установе умоў для захавання і ўмацавання здароўя, фарміраванні культуры здаровага ладу жыцця

Месца рэалізацыі праекта

Дзяржаўная ўстанова адукацыі «Круговіцкі яслі - сад - сярэдняя школа»

Удзельнікі праекта

Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці, класныя кіраўнікі, педагогі ўстановы, вучнёўскі калектыў, бацькоўская грамадскасць, абслугоўваючы персанал, прадстаўнікі ўстановы аховы здароўя.

Тэрміны рэалізацыі праекта

2019-2022 гады

Навізна праекту

Навізна праекту вызначаецца стварэннем уласнай мадэлі здароўезберажлівага асяроддзя ў ДУА «Круговіцкі яслі - сад - сярэдняя школа»

Практычная значнасць праекта

Практычная значнасць праекта вызначаецца:

  • Павелічэннем долі навучэнцаў актыўна імкнуцца да здаровага ладу жыцця.
  • Адсутнасцю адмоўнай дынамікі стану здароўя асноўных удзельнікаў адукацыйнага працэсу.
  • Станоўчай дынамікай маніторынгу ўзроўню фізічнай падрыхтаванасці навучэнцаў.
  • Станоўчай дынамікай ахопу навучэнцаў спартыўна-аздараўленчай дасугавай дзейнасцю.

Прынцыпы

  1. Культуралагічны падыход: далучэнне навучэнцаў да культуры гігіены.
  2. Дзейны падыход: гульнявой, творчы.
  3. Дыферэнцыяцыя: ўлік спецыфічных пазіцый дзяцей, улік іх фізічнага развіцця.
  4. Комплексны падыход: выкарыстання прафілактычных і аздараўленчых тэхналогій.

Інфармацыйнае забеспячэнне праекта

Школьная газета "Вялікі перапынак", сайт школы.

Дакументы

Загад аб рэалізацыі праекта

Мэта праекта

стварэнне мадэлі здароўезберагальнай адукацыйнай асяроддзя установы шляхам інтэграцыі педагагічных, інфармацыйных, інтэлектуальных і матэрыяльна-тэхнічных рэсурсаў.

Задачы

  • фарміраваць у вучняў сістэму ведаў на вучэбных і факультатыўных занятках і ў пазаўрочны час пра зберажэнне здароўя, матывацыю на захаванне здароўя;
  • стварыць сістэму змястоўнага, інфармацыйнага, матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння агітацыйнай і прапагандысцкай работы па далучэнню падрастаючага пакалення, педагогаў, законных прадстаўнікоў якія навучаюцца да здаровага ладу жыцця;
  • стварыць ва ўстанове аптымальны рухальны рэжым для вучняў з улікам іх узроставых, псіхалагічных і іншых асаблівасцяў, развіваць патрэбу ў занятках фізічнай культурай і спортам;
  • педагогамі ўстановы ўжываць здароўезберагальныя тэхналогіі ў адукацыйным працэсе.