Навігацыя
Апытанне

Як вы дабіраецеся ў школу?

Галасаваць

Вынікі мінулых апытанняў

Сацыяльныя сеткі
Спасылкі

Здаровая школа

Дзяржаўная ўстанова адукацыі
«Круговіцая сярэдняя школа»
ПРАЕКТ «ШКОЛА - ТЭРЫТОРЫЯ ЗДАРОЎЯ»

Всем известно и понятно,
что здоровым быть приятно.
Только надо знать
как здоровым стать

Назва праекта Школа - тэрыторыя здароўя
Галоўная ідэя праекта Арганізацыя сумеснай дзейнасці педагогаў і навучэнцаў, бацькоў, а таксама іншых зацікаўленых арганізацый у захаванні здароўя, накіраванай на аптымізацыю вучэбнай, псіхалагічнай і фізічнай нагрузкі навучэнцаў і стварэнне ў установе умоў для захавання і ўмацавання здароўя, фарміраванні культуры здаровага ладу жыцця

Месца рэалізацыі праекта

Дзяржаўная ўстанова адукацыі «Круговіцкі яслі - сад - сярэдняя школа»

Удзельнікі праекта

Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці, класныя кіраўнікі, педагогі ўстановы, вучнёўскі калектыў, бацькоўская грамадскасць, абслугоўваючы персанал, прадстаўнікі ўстановы аховы здароўя.

Тэрміны рэалізацыі праекта

2019-2022 гады

Навізна праекту

Навізна праекту вызначаецца стварэннем уласнай мадэлі здароўезберажлівага асяроддзя ў ДУА «Круговіцкі яслі - сад - сярэдняя школа»

Практычная значнасць праекта

Практычная значнасць праекта вызначаецца:

  • Павелічэннем долі навучэнцаў актыўна імкнуцца да здаровага ладу жыцця.
  • Адсутнасцю адмоўнай дынамікі стану здароўя асноўных удзельнікаў адукацыйнага працэсу.
  • Станоўчай дынамікай маніторынгу ўзроўню фізічнай падрыхтаванасці навучэнцаў.
  • Станоўчай дынамікай ахопу навучэнцаў спартыўна-аздараўленчай дасугавай дзейнасцю.

Прынцыпы

  1. Культуралагічны падыход: далучэнне навучэнцаў да культуры гігіены.
  2. Дзейны падыход: гульнявой, творчы.
  3. Дыферэнцыяцыя: ўлік спецыфічных пазіцый дзяцей, улік іх фізічнага развіцця.
  4. Комплексны падыход: выкарыстання прафілактычных і аздараўленчых тэхналогій.

Інфармацыйнае забеспячэнне праекта

Школьная газета "Вялікі перапынак", сайт школы.

Дакументы

Загад аб рэалізацыі праекта

План рэалізацыі пректа

Мэта праекта

стварэнне мадэлі здароўезберагальнай адукацыйнай асяроддзя установы шляхам інтэграцыі педагагічных, інфармацыйных, інтэлектуальных і матэрыяльна-тэхнічных рэсурсаў.

Задачы

  • фарміраваць у вучняў сістэму ведаў на вучэбных і факультатыўных занятках і ў пазаўрочны час пра зберажэнне здароўя, матывацыю на захаванне здароўя;
  • стварыць сістэму змястоўнага, інфармацыйнага, матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння агітацыйнай і прапагандысцкай работы па далучэнню падрастаючага пакалення, педагогаў, законных прадстаўнікоў якія навучаюцца да здаровага ладу жыцця;
  • стварыць ва ўстанове аптымальны рухальны рэжым для вучняў з улікам іх узроставых, псіхалагічных і іншых асаблівасцяў, развіваць патрэбу ў занятках фізічнай культурай і спортам;
  • педагогамі ўстановы ўжываць здароўезберагальныя тэхналогіі ў адукацыйным працэсе.