1. Дайце чалавеку "выпусціць пар" і тым самым знізіць напружанасць. Чалавек у агрэсіўным стане перапоўнены адмоўнымі эмоцыямі і не ў стане прымаць самастойныя рашэнні.
2. Паспрабуйце спакойна абмеркаваць прэтэнзіі, выказаць факты, не дакранаючыся эмоцый.
3. Збівайце агрэсію нечаканымі прыёмамі (папытаеце рады, зрабіце камплімент і інш.), неабходна пераключыць партнёра ў іншы стан, з адмоўнай эмоцыі - на дадатную.
4. Не давайце адмоўных адзнак, а гаварыце аб сваіх пачуццях.
5. Паспрабуйце сфармуляваць жаданы канчатковы вынік і праблему, якая з'яўляецца перашкодай.
6. Прапануйце партнёру выказаць свае меркаванні па ўзніклай праблеме і свае варыянты рашэння. Пры гэтым нельга шукаць вінаватых і абыходзіцца адным варыянтам.
7. У любым выпадку дайце партнёру магчымасць захаваць свой твар, не паддзеньце асабістую годнасць, адзнаку давайце толькі ўчынкам.
8. Трымайцеся пазіцыі на роўных, нельга крычаць, так як. вельмі часта людзі аказваючыся ў пазіцыі "дзіцяці" схільныя саступаць, а потым канфлікт разгараецца з новай сілай.
9. Не бойцеся папрасіць прабачэння, калі адчуваеце сваю віну. Гэта абяззбройвае вашага партнёра і выклікае пачуццё павагі.
10. Нічога не трэба даказваць, так як у працэсе доказу чалавек адмоўна эмацыйна наладжаны, успрымае вас як ворага.
11. Замаўчыце першым. Маўчанне дапаможа вам спыніць сварку, дасягнуць эмацыйнага заспакаення, паніжэнні напружанасці і загасіць узрушанасць партнёра.
12. Не характарызуйце эмацыйны стан апанента.
13. Гутарка неабходна весці, калі партнёр астыў. Пераможа не той, хто перакрычыць, а той, хто здолее прымусіць вытрымаць паўзу.
14. Незалежна ад выніку дазволу канфлікту, імкніцеся не сапсаваць адносіны.