Дзяржаўная ўстанова адукацыі
«Круговіцая сярэдняя школа»
ПРАЕКТ «ШКОЛА - ТЭРЫТОРЫЯ ЗДАРОЎЯ»
Всем известно и понятно,
что здоровым быть приятно.
Только надо знать
как здоровым стать
Назва праекта |
Школа - тэрыторыя здароўя |
Галоўная ідэя праекта |
Арганізацыя сумеснай дзейнасці педагогаў і навучэнцаў, бацькоў, а таксама іншых зацікаўленых арганізацый у захаванні здароўя, накіраванай на аптымізацыю вучэбнай, псіхалагічнай і фізічнай нагрузкі навучэнцаў і стварэнне ў установе умоў для захавання і ўмацавання здароўя, фарміраванні культуры здаровага ладу жыцця |
Месца рэалізацыі праекта
|
Дзяржаўная ўстанова адукацыі «Круговіцкі яслі - сад - сярэдняя школа»
|
Удзельнікі праекта
|
Намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці, класныя кіраўнікі, педагогі ўстановы, вучнёўскі калектыў, бацькоўская грамадскасць, абслугоўваючы персанал, прадстаўнікі ўстановы аховы здароўя.
|
Тэрміны рэалізацыі праекта
|
2019-2022 гады
|
Навізна праекту
|
Навізна праекту вызначаецца стварэннем уласнай мадэлі здароўезберажлівага асяроддзя ў ДУА «Круговіцкі яслі - сад - сярэдняя школа»
|
Практычная значнасць праекта
|
Практычная значнасць праекта вызначаецца:
- Павелічэннем долі навучэнцаў актыўна імкнуцца да здаровага ладу жыцця.
- Адсутнасцю адмоўнай дынамікі стану здароўя асноўных удзельнікаў адукацыйнага працэсу.
- Станоўчай дынамікай маніторынгу ўзроўню фізічнай падрыхтаванасці навучэнцаў.
- Станоўчай дынамікай ахопу навучэнцаў спартыўна-аздараўленчай дасугавай дзейнасцю.
|
Прынцыпы
|
- Культуралагічны падыход: далучэнне навучэнцаў да культуры гігіены.
- Дзейны падыход: гульнявой, творчы.
- Дыферэнцыяцыя: ўлік спецыфічных пазіцый дзяцей, улік іх фізічнага развіцця.
- Комплексны падыход: выкарыстання прафілактычных і аздараўленчых тэхналогій.
|
Інфармацыйнае забеспячэнне праекта
|
Школьная газета "Вялікі перапынак", сайт школы.
|
Дакументы
Загад аб рэалізацыі праекта
План рэалізацыі пректа
Мэта праекта
стварэнне мадэлі здароўезберагальнай адукацыйнай асяроддзя установы шляхам інтэграцыі педагагічных, інфармацыйных, інтэлектуальных і матэрыяльна-тэхнічных рэсурсаў.
Задачы
- фарміраваць у вучняў сістэму ведаў на вучэбных і факультатыўных занятках і ў пазаўрочны час пра зберажэнне здароўя, матывацыю на захаванне здароўя;
- стварыць сістэму змястоўнага, інфармацыйнага, матэрыяльна-тэхнічнага забеспячэння агітацыйнай і прапагандысцкай работы па далучэнню падрастаючага пакалення, педагогаў, законных прадстаўнікоў якія навучаюцца да здаровага ладу жыцця;
- стварыць ва ўстанове аптымальны рухальны рэжым для вучняў з улікам іх узроставых, псіхалагічных і іншых асаблівасцяў, развіваць патрэбу ў занятках фізічнай культурай і спортам;
- педагогамі ўстановы ўжываць здароўезберагальныя тэхналогіі ў адукацыйным працэсе.